תמונה עליונה

פרק 5 > מדריך: ככה תשלמו 222 ש"ח על חשבון הסלולר שלכם (כולל אייפון4 חדש!)


המדריך המהיר:
פשוט תדקלמו לנציג שימור הלקוחות בחברת הסלולר שלכם את הנתונים האלו:

התוצאות: נכון ליום כתיבת פרק זה (סוף מרץ 2011) 23 אנשים שהציגו את הנתונים הללו לחברות הסלולר שלהם וביקשו: או תוכנית זהה או התנתקות > קיבלו את התוכנית הזאת! (אני מכיר אישית 7 אנשים מתוך הנ"ל והשאר פשוט הפיצו והשתמשו וסיפרו לי שזה עבד.



המדריך והסיפור המלא:
הכל התחיל כאשר 2 חברי פייסבוק העלו באותו זמן (ללא קשר בין ההודעות) את המצב חשבון שלהם בחברה הסלולרית של כל אחד מהם כולל פירוט דיי מדויק של מה הם משלמים ועל מה:











































באותו זמן בדיוק נגנב לי האייפון 3 וחשבתי לעצמי שזה זמן מצוין לבדוק חברות מתחרות ולשדרג לי + לקו של אשתי לאייפונים חדשים (הייתי ואני עדיין בסלקום) רשמתי לעצמי את הנתונים ופשוט צלצלתי וביקשתי להתנתק (ע"מ להתחיל את התהליך ולהגיע לשיחה עם השימור) הסברתי בנימוס שאני מבין שאין סיכוי שאקבל מחירים כאלו מסלקום ובטח שאין סיכוי שאקבל 2 אייפונים חדשים בלי לשלם עליהם שקל ולכן אני מעוניין להתנתק.

קל זה לא היה, שרפתי 11 שעות של שיחות איתם במהלך שבוע שלם אבל ידעתי שאני הולך לנצח במלחמת ההתשה הזו והחוק שהוביל אותי, ובדיעבד היה ועודנו מאוד נכון הוא:

חברת הסלולר תרצה להחזיק אותך בכל מחיר בתחרות של היום וגם אם זה אומר שתקבל מהם הרבה יותר ממה שהיה לך בשביל שליש מהמחיר ששילמת עד היום, אתה עדיין לקוח משלם וזה עדיין עדיף על ניתוק!

החלק המדהים הוא היום נראה לי מאוד פשוט אבל עד שלא תעברו את זה לא תבינו את זה באמת:
כשהנציג הבין שאני מודע למחירים והצעות אחרות כל מה שנשאר לו זה להשוות או לתת הצעה טובה יותר.

וזה ממש לא משנה איזו חברה אתם ומה המסלול שלכם כיום.
במקרה האישי שלי שילמתי מחיר של סביבות 700-800 ש"ח בחודש על 2 קווים עם המון הגבלות וכמויות שיחות בעייתיות ובשורה התחתונה אנחנו כיום מחזיקים 2 אייפונים חדשים עם גלישה ללא הגבלה במסלולים של 1000 דקות+ 1000 אסמסים ומשלמים סה"כ כולל מעמ -  220 ש"ח על כל קו. נקודה.


אז מה עושים? מצלצלים לחברות מתחרות, מקריאים את הנתונים שלי, מקבלים הצעות (ורושמים אותן במדויק!) ואח"כ (או לפני) מצלצלים לחברה שלכם ומקריאים שוב.
99% שתקבלו את ההצעה הנ"ל או טובה יותר, יש סיכוי שגם יגידו לכם שאי אפשר (וסיכוי טוב מאוד שזה יקרה אם פניתם לנציג "רגיל" ולא למחלקת שימור לקוחות\התנתקות\VIP או איך שבכיף שלהם לקרוא לזה)
ואם תלכו עם זה עד הסוף ולא תוותרו - זה יקרה! וזה גם יכול לקרות שניה לפני השיחה האחרונה עם הנציג הבכיר בפעם ה142 (מספר אמיתי!)
ואתם יודעים מה, גם אם בסוף האחוז הבודד שכן ינתקו אתכם יקרה - אז מזל טוב, עכשיו אתם יכולים לקבל את זה אצל המתחרים!




* הערה חשובה - אין לי שום מניע פרסומי\כספי\אישי להמליץ על אף חברת סלולר וכל הנכתב פה קרה בפועל מניסיוני האישי, הכל מוגש כחומר למחשבה ומוטיבציה לעודד אתכם ולגרום לכם להבין שקיימים מחירים כאלו וגם אתם יכולים ליהנות מהם תודות לכח של שיתוף חברתי וחשיפה צרכנית טובה ואמיתי!






עדכונים למאמר:
6 לאפריל 2011 - עוד אחד הצליח להשיג שדרוג לתוכנית שלו, תודה על העדכון שמואל!








הצלחתם גם אתם? שתפו אותי על זה בפייסבוק שלי או שלחו לי מייל אשמח לעדכן..



וכן, אני משער שאפשר לכתוב את הפוסט הזה על נושאים רבים אחרים כמו בנקים, חברות כבלים, חברות ביטוח וכו.. הרעיון פה פשוט - תשתפו! זה מחולל מהפכות בסוף.
:)

שי עגיב.

אגב, אנחנו בפייסבוק, תנו לנו לייק ישירות מפה::

רוצים להגיד משהו? נשמח לקרוא את התגובה שלכם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה